Mijn dashboard2022-06-08T18:49:59+02:00

Je moet inloggen om toegang te krijgen

Inloggen

FAQ algemeen

Is mijn profiel zichtbaar voor anderen?2022-06-08T17:42:03+02:00
Iedereen die zich aanmeldt op dit platform krijgt een gebruikersprofiel. Hiermee kan je deelnemen aan de community en berichten plaatsen. Je kan in je gebruikersprofiel onder instellingen de privacy instellingen aanpassen.
Hoe zie ik waar ik voor ben ingeschreven?2022-04-25T16:44:56+02:00

Als je je hebt ingeschreven voor een cursus of het gratis membership, klik dan links op het tabje Mijn cursussen in je persoonlijke dashboard. Je krijgt dan een lijst te zien van alle onderdelen waar je je voor hebt ingeschreven.

Hoelang heb ik toegang tot de cursus omgeving?2022-04-25T16:47:18+02:00

Voor een ieder die zich heeft ingeschreven voor het gratis membership, geldt op dit moment een onbeperkte tijdsduur. Voor iedereen die een traject bij mij volgt en is ingeschreven voor de bijhorende cursus geldt dat ze een jaar toegang hebben tot de cursus.

FAQ technisch

Mijn gekochte cursus staat niet in het overzicht. Wat nu?2021-11-09T16:18:44+01:00

Heb je een cursus gekocht en deze afgerekend via de website? Je zult dan automatisch worden ingeschreven in de juiste course. Als je niks ziet onder het tabje cursussen probeer dan even je browser te verversen. Mocht dit het probleem niet verhelpen, stuur mij dan even een mail via contact en dan probeer ik het voor je op te lossen.

Bepaalde cursus onderdelen zijn niet zichtbaar. Wat nu?2021-07-16T14:53:21+02:00

Als je in de cursus omgeving zit kan het soms voorkomen dat bepaalde onderdelen niet zichtbaar zijn. Dit kan betekenen dat ik bijvoorbeeld zelf een onderdeel tijdelijk offline heb gehaald (om dingen aan te passen) of omdat er een ‘cache’ probleem zich voordoet. In het eerste geval zal dit meestal binnen een dag weer beschikbaar zijn. Mocht dit laatste probleem zich voordoen zie je over het algemeen ook meerdere onderdelen niet. Probeer dan je webbrowser opnieuw op te starten, je browser cache te legen en/of je computer opnieuw op te starten. Mocht het nog steeds niet verholpen zijn, kun je altijd even een berichtje doen.

Welke webbrowser kan ik het beste gebruiken?2021-06-15T19:07:50+02:00

Mijn platform is gebouwd in – en het meest aangepast aan – Chrome. Mocht je een andere browser gebruiken en problemen ervaren? Dan adviseer ik je om Chrome eens te proberen.

Het geluid doet het niet. Wat nu?2021-06-15T19:15:17+02:00

Ik adviseer je altijd om een koptelefoon of oordopjes te gebruiken. Dit zorgt meestal voor een beter geluid dan het geluid uit je laptop of pc. Plus je wordt over het algemeen minder snel afgeleid door je omgeving. Mocht je nog steeds niks horen? Controleer dan of je alles goed hebt aangesloten en/of hebt ingesteld. Ook kun je het volume van de diverse opnames aanpassen in de player zelf.

Titel

Ga naar de bovenkant